Back Baza znanja Ishrana Dve čaše mleka za bolju telesnu kompoziciju žena

Dve čaše mleka za bolju telesnu kompoziciju žena

Dve čaše mleka za bolju telesnu kompoziciju žena

Svedoci smo sve izraženijeg trenda da osobe ženskog pola dolaze u fitnes centre ne da bi se bavile «ženskim» rekreativnim aktivnostima poput aerobika već da bi treningom sa opterećenjem popravile telesnu kompoziciju i zdravstveni status.Ovo je u potpunosti u skladu sa preporukama vodećih svetskih organizacija (ACSM, ECSS) koje sprovode čitave kampanje promocija treninga sa opterećenjem za osobe ženskog pola svih uzrasta. Jedno novije istraživanje daje i dodatne preporuke vezane za unos određenih namirnica neposredno nakon ove vrste treninga.
Grupa istraživača sa Univerziteta Mekmaster, Kanada (Mcmaster,Canada) predvođena prof. Markom Tarnopolskim, utvrđivala je uticaj unosa 500ml nemasnog mleka neposredno nakon treninga snage u toku 12 nedelja na uzorku odraslih osoba ženskog pola , Rezultati su bili više nego iznenađujući. Žene koje su unosile mleko ostvarile su značajno veći porast mišićnog tkiva od osoba koje su unosile istu količinu energetskog napitka, Takođe, ove osobe su ostvarile i značajno veći gubitak masnih naslaga pa je praktično neto efekat kod njih nakon trenažnog procesa bila nepromenjena telesna masa uz značajno poboljšanu telesnu kompoziciju. Izgleda da je unos mleka od značaja za povećanje efekata treninga snage kako sa aspekta dobijanja mišićne mase tako i sa aspekta mršavljenja.
Istraživanje je objavljeno u junskoj svesci časopisa Medicine and Science in Sports & Exercise za 2010 godinu.

Ostavi komentar

Označena polja sa znakom zvezda(*) su obavezna. Osnovni HTML je dozvoljen.


Pomerajuci delove slike iz levog ugla, sklopite slagalicu tako da napravite sliku istu kao i u gornjem desnom uglu.
Dve čaše mleka za bolju telesnu kompoziciju žena Review Avg. Rating: 0 1 Reviews 1 Pregleda